هشت شرکت آسانسور که دنیا را به جای بهتری تبدیل می‌کنند
هشت شرکت آسانسوری که دنیا را به جای بهتری تبدیل می‌کنند

هشت شرکت آسانسور که دنیا را به جای بهتری تبدیل می‌کنند

بهترین شرکت‌های آسانسور در جهان برای قابلیت اطمینان، ویژگی های ایمنی، تکنولوژی نوآورانه و خدمات کارامدی که ارائه می‌دهند دسته‌بندی می‌شوند. مطلبی که می‌خوانیم به توصیف هشت نام برتر در صنعت جهانی آسانسور می‌پردازد. با ما همراه باشید.

شرکت آسانسور اوتیس

شرکت آسانسور اوتیس

شرکت آسانسور اوتیس در سال ۱۸۵۳ توسط الیشا گریوز اوتیس بنیان نهاده شد و دارای تاریخ قابل توجهی در صنعت آسانسور است. اوتیس پس از آنکه الیشا اوتیس در نمایشگاه جهانی نیویورک در سال ۱۸۵۴ ترمز ایمنی اختراعی خود برای آسانسورها را به نمایش گذاشت و امنیت بیشتری را برای آسانسورها به ارمغان آورد، به شهرت رسید که این امر اعتماد عمومی به فناوری آسانسور را به طور چشمگیری افزایش داد.

شرکت آسانسور اوتیس با تاریخچه‌ای غنی از ایمنی و نوآوری به عنوان نیروی پیشرو در صنعت آسانسور به راه خود ادامه می‌دهد و به طور مداوم برای بهبود و نوسازی زیرساخت‌های حمل و نقل عمودی در سراسر جهان تلاش می‌کند.

شرکت آسانسور شیندلر

شرکت آسانسور شیندلر

شرکت شیندلر یک شرکت چندملیتی سوئیسی است که در زمینه تولید پله‌برقی‌ و آسانسور تخصص دارد. این شرکت در سال ۱۸۷۴ تأسیس شد و یکی از بزرگترین و قدیمی‌ترین تولیدکنندگان آسانسور در جهان است. شیندلر به صورت جهانی فعالیت می‌کند و طیف گسترده‌ای از راه‌حل‌های حرکتی برای ساختمان‌ها  از جمله فضاهای مسکونی، تجاری و صنعتی را ارائه می‌دهد.

شیندلر موقعیت خود را با ترکیب فناوری پیشرفته و سرویس‌دهی متمرکز بر مشتری به عنوان یکی از بازیگران برتر در صنعت آسانسور و پله‌برقی حفظ می‌کند و به توسعه ساختمان‌های هوشمندتر و کارآمدتر در سرتاسر جهان کمک می‌نماید.

شرکت آسانسور کونه

شرکت آسانسور کونه

شرکت کونه (KONE) یک رهبر جهانی در صنعت آسانسور و پله‌برقی است. یک شرکت فنلاندی که در سال ۱۹۱۰ تأسیس شده و دفتر مرکزی آن در شهر اسپو قرار دارد. کونه راه‌حل‌های نوآورانه و محیط زیستی کارآمد برای آسانسورها، پله‌برقی‌ها و درهای اتوماتیک ساختمان را با تمرکز بر بهبود جریان زندگی شهری ارائه می‌دهد.

کونه به عنوان یک رهبر در زمینه خود به خاطر اولویت بخشیدن به رضایت مشتری، ایمنی و پایداری شناخته می‌شود. رویکرد شرکت به طراحی و نوآوری متصل می‌شود که به توسعه شهرهای هوشمند کمک کرده و اطمینان از جریان نرم حرکت افراد در محیط‌های شهری را تضمین می‌کند.

شرکت تیسن‌کروپ

شرکت آسانسور تیسن‌کروپ

شرکت آسانسور تیسن‌کروپ یک بازیگر اصلی در صنعت حمل و نقل عمودی است که محصولات و خدمات مرتبط با آسانسور‌ها، پله‌برقی‌ها و پیاده‌روهای متحرک را ارائه می‌دهد. آسانسور‌های تیسن‌کروپ اغلب با ویژگی‌هایی تجهیز می‌شوند که مصرف انرژی را کاهش می‌دهد و تجربه کاربر را ارتقاء می‌بخشد.

این شرکت برای تعهد خود به پایداری و رویکرد فعال خود به سمت دیجیتالی‌سازی زیرساخت‌های شهری شناخته شده است. تیسن‌کروپ دارای یک شبکه جهانی از متخصصان و تکنسین‌هاست که بر طراحی، نصب، نگهداری، مدرن‌سازی سیستم‌های خود کار می‌کنند.

شرکت آسانسور میتسوبیشی الکتریک

شرکت آسانسور میتسوبیشی الکتریک

شرکت میتسوبیشی الکتریک، شرکت تولید کننده تجهیزات الکتریکی چند ملیتی و معروفی است که دفتر مرکزی آن در توکیوی ژاپن قرار دارد. این شرکت یکی از شرکت‌های اصلی گروه میتسوبیشی است و در بازار آسانسور و پله‌برقی حضور قابل توجهی دارد.

در میان وسیع‌ترین حوزه‌های تخصصی الکترونیک، میتسوبیشی الکتریک جایگاه محکمی در تولید و تأمین آسانسورها و پله‌برقی‌ها پیدا کرده است. محصولات آن‌ها به دلیل قابلیت اعتماد، امنیت و ویژگی‌های پیشرفته‌‌شان، که شامل فناوری‌های صرفه‌جویی در انرژی، عملیات سریع‌السیر و سیستم‌های کنترل پیشرفته‌ای که تجربه کاربر و بهره‌وری عملیاتی را بهبود می‌بخشند، برجسته هستند.

شرکت آسانسور هیتاچی

شرکت آسانسور هیتاچی

هیتاچی یک شرکت شناخته شده ژاپنی است که در بخش های مختلف از جمله تولید اسانسور فعالیت می کند. آسانسور هیتاچی یک بخش از گروه هیتاچی است و در حوزه طراحی، ساخت، نصب و نگهداری آسانسور و پله برقی فعالیت می‌کند..

این شرکت بر ارائه راه حل‌های یکپارچه تمرکز دارد که به ایجاد ساختمان های هوشمند کمک می کند که از نظر انرژی کارامد هستند و ایمنی و راحتی بیشتری را برای کاربران به ارمغان می‌آورند. هیتاچی همچنین در اتخاذ فن اوری های IoT (اینترنت اشیاء) فعال است که امکان نظارت و نگهداری از راه دور سیستم های اسانسور خود را می دهد و در نتیجه کارایی و قابلیت اطمینان را تضمین می کند.

شرکت آسانسور فوجی‌تک

شرکت آسانسور فوجی‌تک

شرکت فوجی‌تک، یک تولیدکننده برجسته جهانی سیستم‌های حمل و نقل عمودی است که در طراحی، تولید، نصب و خدمات آسانسورها، پله‌برقی‌ها و پیاده‌روهای متحرک تخصص دارد. این شرکت که در سال ۱۹۴۸ تاسیس شد و مقر اصلی آن در هیکونه‌ی ژاپن قرار دارد، در مناطق مختلفی از جمله آسیا، آمریکا، اروپا و خاورمیانه فعالیت و در بازار آسانسور و پله‌برقی حضور بین‌المللی قوی‌ای دارد.

فوجی‌تک با تمرکز بر نوآوری به پیشرفت در زمینه خود با توسعه فناوری‌های جدید که کارایی و تجربه کاربری آسانسورها و پله‌برقی‌های خود را ارتقا می‌دهد، ادامه می‌دهد. آنها به خاطر ویژگی‌های منحصر به فرد مانند سیستم‌های کنترل پیشرفته، کیفیت سواری نرم و طراحی‌های نوآورانه که با زیبایی‌شناسی معماری انواع محیط‌های ساختمانی همخوانی دارد، شناخته شده‌اند.

شرکت آسانسور توشیبا

شرکت آسانسور توشیبا

شرکت آسانسور و سیستم‌های ساختمانی توشیبا (TELC) بخشی از گروه توشیبا است که برای طیف گسترده‌ای از محصولات و سیستم‌های الکتریکی خود شناخته شده است. TELC در زمینه توسعه، تولید، نصب و نگهداری آسانسور، پله‌برقی‌ و سیستم‌های مدیریت ساختمان تخصص دارد.

TELC به طور جهانی، نه تنها در ژاپن بلکه همچنین در کشورهای مختلف در آسیا، خاورمیانه و فراتر از آن، اثری قوی دارد. شرکت توشیبا از طریق سرمایه‌گذاری مستمر در تحقیق و توسعه، تلاش می‌کند تا تجربه کاربر را بهبود بخشده و به نیازهای همیشه در حال تحول بازار حمل و نقل عمودی پاسخ دهد.

در پایان باید گفت، شرکت‌هایی که معرفی شدند دارای ردپای جهانی در صنعت آسانسور هستند و خدمات تعمیر و نگهداری و نوسازی جامع را ارائه می‌دهند که اطمینان حاصل می‌کند آسانسورها در طول عمر خود همواره ایمن عمل می‌کنند.