صنعت آسانسور و استراتژی ژاپنی‌ها برای بهبود سودآوری
استراتژی ژاپنی‌ها برای بهبود سودآوری در سال 2024

صنعت آسانسور و استراتژی ژاپنی‌ها برای بهبود سودآوری

استراتژی شرکت آسانسور فوجیتک ژاپن برای بهبود سودآوری در سال 2024 فاش شد. این شرکت گفت که قصد دارد سودآوری را برای سال مالی منتهی به 31 مارس 2024 از طریق این استراتژی بهبود بخشد.

موارد اصلی استراتژی شامل استراتژی‌های فروش متناسب با ویژگی‌های بازار و اصلاحات هزینه بر اساس استراتژی‌های تولید و عملیات است. این برنامه‌ها در گزارش یکپارچه 2023 فوجیتک که اخیرا منتشر شد فاش شد.

دستاوردهای مورد انتظار استراتژی فوجیتک ژاپن

هیئت مدیره‌ی این شرکت درباره استراتژی فوجیتک ژاپن اظهار داشت که اگر شرایط اقتصادی ثبات داشته باشد؛ این استراتژی موجب بهبود سودآوری در سال 2024 می‌شود. این شرکت انتظار دارد فروش خالص 226 میلیارد ین (1.6 میلیارد دلار آمریکا) دست بیابد. این رقم نسبت به سال گذشته، رشد 8.9 درصدی خواهد داشت. همچنین درآمد عملیاتی این شرکت 13.8 میلیارد ین (97.8 میلیون دلار آمریکا) تخمین زده شده است.

این سود، دارای افزایش 18.8 درصدی نسبت به سال قبل است. استراتژی‌های فوجیتک در ژاپن شامل بازارهای خاصی است از جمله این بازارها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • گسترش فروش آسانسور XIOR
  • تکمیل پروژه‌های نصب جدید در مقیاس بزرگ
  • همکاری نزدیک‌تر با مشتریان در نصب‌های جدید
  • ارائه ی خدمات پس از فروش

بازار آسانسور در قاره‌های آمریکا و اروپا، بازارهای بالغی با فضای محدود برای رشد در تاسیسات جدید هستند؛ اما این شرکت بر رشد بیشتر در بازار آمریکای شمالی و مکزیک و توسعه محصولات زیست‌محیطی در این دو کشور تمرکز خواهد کرد.

در شرق آسیا نیز فوجیتک ساختاری برای تجارت جدید با تمرکز بر استانداردهای جهانی و پیشبرد اتوماسیون تولید در کارخانه فوجیتک تایوان، به منظور بهبود سودآوری، ایجاد خواهد کرد.

همچنین در جنوب آسیا، جایی که انتظار می‌رود تاسیسات جدید به سرعت رشد کنند، Fujitec در حال ساخت کارخانه و برج تحقیقاتی دوم در Fujitec India برای تقویت پایه تولید و افزایش سهم بازار خود در ایالت هند و کشورهای اطراف است.

منبع: کابین نیوز